piątek, 3 czerwca 2011

Zamieszanie jakiego dokonała decyzja Games Workshop o przejściu z metalu na zywice nadal rozpala hobbystów. Podczas gdy na oficjalnej stronie firma opowiada o tym jak "prosto i szybko przy pomocy kropelki supergluta załatamy sporadycznie pojawiające się dziurki", Massive Voodoo niekwestionowani mistrzowie gatunku, rozprawiają się z Finecastem. W tym celu dokonali zakupu tej samej figurki Emperor Championa w metalu i żywicy. Warto oglądnąć ich poczynania.

czwartek, 2 czerwca 2011

Jako że Space Marine na naszych ekranach pojawi sie dopiero we wrzesniu, czas oczekiwania skrócić może odchudzona wersja na PSP i Xboxa. Kill Team to nawalanka w trybie kooperacyjnym, filmik ukazuje gameplay jako bezkompromisowe, kolorowe szybkie napierniczanko. Japy już się cieszą :D

p.s. Oficjalny profil Kill Team na Facebooku

p.s.2 Kiszka, nie na PSP a na PS3, sorrki za zamieszanie. Włączyło mi się "czytanie życzeniowe". Po świetnym Squad Command chciało by się na maluchu też w coś z Warhammerów pograć. Dobre i PS3. Plakacik na pocieszenie...

środa, 1 czerwca 2011

Rodzinne malowanie zakończone sukcesem! Oto fotka Necronów mojego starszego syna. Młodszy walczy z gretchinami...


... i moje Tau, których skrobałem od pewnego czasu...

wtorek, 31 maja 2011

W uniwersum Games Workshop na poważnie siedze od 17 lat. Taka perspektywa, pozwala spojrzec na pewne aspekty obiektywnie. U zarania dziejów czyli w okolicach roku 1994 zaczęły trafiać do nas ludki. Nie będe się rozwodził nad kanałami i metodami dostaw, grunt że w miarę regularnie byliśmy zaopatrywani w towar. Dostawy znikały w ciągu kilku godzin bez wybrzydzania kupowało się co było. Wszystko sie podobało. Do dziś te prastare ludki potrafią zachwycić jeśi nie rzeźbą to przynajmniej pomysłem, link do starych zombiaków, jest ich tam sporo trzeba jedynie pogrzebać a warto.

Chciałem porównać jakość concept artów robionych pod figurki z tym co się dzieje w temacie gier na prąd. Faktem jest że concept to concept. Czy będzie z niego ludek na stół czy na ekran to rzecz drugorzędna. Odnoszę wrażenie, że od pewnego czasu projekty GW drepczą w miejscu. Dark Eldarowie są bardzo fajni, ale całość sprawia dość miałkie wrażenie w zestawieniu z pomysłami rodem z gier komputerowych. Zaznaczę, że uwielbiam szkice Jesa Goowina, uważam go za rewelacyjnego projektanta ale brakuje mu od pewnego czasu jakiegos nerwa. Tau to najlepszy przykład. Na fali popularności mangą/anime końca lat 90tych Jes G. wykoncypował ich wizerunek. Nie da się ukryć, że podczas ich projektowania był pod silnym wpływem Appleseed i Ghost in the Shell. I fajnie bo dzieki temu mamy nowoczesną armie ale latka lecą a w projektach GW jakby stagnacja. Udała się rewitalizacja Orków, Dark Eldarów, jest też szansa by coś nowego zaproponować przy okazji aktualizacji Necronów i Tau. Być może, ale na pewno w mniejszym stopniu zmienią się i Siostry. Czekam z niepokojem...

Link do concept artów nadchodzącego Gears of War 3, link do bloga Paula Richardsa i jego wizji stworzonych na potrzeby gier, Quake 4, Darksiders i paru innych. Link do kopalni konceptów na ps3...

poniedziałek, 30 maja 2011

Puppets War, kolejna firma dłubiąca bisty, podstawki, warianty orkowych dodatków, trafia do spisu Polskich Firm Figurkowych.

 

blogger templates | Make Money Online