czwartek, 21 lipca 2011

Trwam nadal w zamierzeniu malowania jednego 15mm ludka dziennie. Wczoraj wieczorkiem moje oko spoczęło na jednym z tabuna terrorystów czających się gdzieś pomiędzy farbkami. Mając zakładnika i członka elitarnego SWAT`u będę mógł już grać na całego...
Dla wygody, jako że używam farb GW i Vallejo będe podawał przy tych drugich ich numer katalogowy. Podkład biały Primer 919 z pędzla. Takie nakładanie pozwala na dokładniejsze obejrzenie figurki, odkryłem makabryczną nadlewkę linii podziału, ale z lenistwa usunąłem tylko tyle ile zeszło pod paznokciem. Metal z którego wykonany jest ludek przypomina ten dobry stary ołowiowy Games Workshopa. Na biały położyłem dwie cienkie warstwy Graveyard Earth, poprawiłem washem Umber Shade 73203 i temat spodni uznałem litościwie za zakończony. Koszula to 7203X pokryta Devlan Mud.
Nie ukrywam że mam z tym kolorem problem, to też jeden z moich najstarszych pojemniczków Vallejo. Numer i nazwa są w połowie zatarte. Grzebałem w tabelach AV i nie mogę znaleźć linii 72xxx. Z tego co mam na butelce wiem tyle, że to Maroon coś tam albo _ague___ irytujące jak cholera. Kolor w każdym razie fajny.
Buty podobnie jak koszula, z tym że gdy wyschły rozjaśniłem je odrobinę Medium Flashton 860. Torba Graveyard Earth z Devlan Mud i rozjaśniona podobnie jak buty na krawędziach Medium Flashtone 860. Broń Czarny 70950, przejechana na Boltgun metalem. Głowa Czarny 70950 plus bardzo rzadki Graveyard Earth dwa razy. Granat Boltgun metal i to co zostało z głowy na pędzlu dwa tyknięcia. Ciało terrorysty ciemne, ale zacząłem tradycyjnie już od jasnego Elf Flash na to Flashtone Shade 73204. Dużo tego ciała to nie widać, dłonie i ledwo coś przez szparę w kominiarce, trochę pod szyją gdzie koszula się rozpięła. Całość zajęła mnie mniej więcej 20 minut.

6 Comments:

  1. Unknown said...
    Ta farbka, którą masz bez nazwy to Marron Podrido - Filthy Brown. Jej odpowiednikiem z GW była chyba Bronzed Flesh. Fajny kolor, sam go używam ;-)
    Gonzo said...
    Bosko! Dzięki serdeczne!
    Inkub said...
    Swietnie wyglada.
    Poprawilbym tylko jedno - w tej skali mazanie metalikiem calej broni strasznie ja uwidacznia, blyszczy sie jak wiadomo co. Osobiscie raczej rozjasnialbym ja w kierunku czarny, ciemny szary, jasny szary na samych krawedziach i delikatnie. Wyglada to bardziej naturalnie, zwlaszcza ze jak sie spojrzy na bron prawdziwa, to takiego czystego metaliku na niej to jak na lekarstwo:)
    Gonzo said...
    Dobra uwaga. Tego boltguna to ledwo zaznaczylem na krawedzi ale masz racje ze się świeci. Poprawie.
    APJ said...
    Ten komentarz został usunięty przez autora.
    APJ said...
    Figurka z paczki 15mm Armed Gunmen firmy Rebel Minis:

    http://rebelminis.com/15mm-armed-gunm.html

    Malowanie naprawdę przednie !

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online