czwartek, 9 lutego 2017

Dziś nie piątek, ale chciałem przetestować malowanie przy nowej żarówce. Wkręciłem dużą foto żarówę, białą i zimną. Zalewa wszystko dobrze rozproszonym światłem. Chyba przy niej zostanę.
Skrobnąłem trochę czerwony pancerz i metaliczne elementy. Bardzo mi brakuje starego Boltgun Metalu, mam niby odpowiednik z Vallejo ale no właśnie, jest to "niby" Boltgun, cierpię... Rdza robiona, washem VA, Orange washem Citadela (tym starym) i Ryza rust. Na tarczy będę testował plamkowanie, wyczytałem o nim w książce AK o metalikach.

4 Comments:

  1. gervaz said...
    Ale figurka! Aż nie chce się wierzyć, że to oryginał!
    Gonzo said...
    Co znaczy że oryginał?
    To ludek z oferty SciborMiniatures.com
    Telamon said...
    Całkiem ładny ten piesio. Sam bym chętnie piesia pomalował..
    Gonzo said...
    Właśnie wstałem od malowania, jutro fotki z WIP4, chyba że z rana go skończę...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online