wtorek, 8 stycznia 2008
Znowu chłopaki z TGN rozpętują burze w szklance wody. Tym razem pobożne życzenia czyli co by weterani najchętniej widzieli w Ved WH40K.
Swoja drogą, zamysły powrotu do gry skirmishowej oraz pre-herezyjnych wzorców nie są takie złe. Zapraszam do zapoznania się z ich pomysłami i odpowiedniego komentarza.
Nie mogłem się powstrzymać i popuściłem poniżej jeden z ciekawszych postów, jako przykład, że są na świecie myślący ludzie.
stormwolf says:
January 5th, 2008 at 1:37 pm
1. Make 40K a 2-stage game, beginner and advanced.
2. Make it a 2-size game: Real skirmish (with more detail) and a simpler large scale (but not apocalypse size), that’s what Epic was for.
3. Stop the endless codex rubbish, publish all the lists at the same time and then use White Dwarf for something useful and release the fluff through that.
4. Step 3 Would ensure a better army balance that at present.
5. Try to bring across scenario driven games versus the equal points boredom/competition games so prevalent at the moment.
5. Bring psychic powers back in a big way. This is fantasy in space after all!
6. Make it possible to use generic figures (no way will GW do this LOL!)
7. Bring back the Squats (there I said it!)
8. Make vehicles more survivable at present, at the moment all vehicles in the 40th millennium are dog food to infantry. M`mmmm!
9. Get the Inquisition sorted out finally.
10. Increase all weapon ranges by 50%.
11. Make it fun again!
I have made all these changes, it is called Rogue Trader!
ponysly stormwolfa sa niezle ale:
1. nie gdyz zaawansowani gracze nie grali by z nowicjuszami i spadl by % nowych graczy a tak stary wyjadacz nauczy nowicjusza tych samych prostackich zasad
2. nie gdzyz wymagaloby to praktycznie pisanie zasad do 2 gier a to przeciez kosztuje, to samo dotyczy tez punktu pierwszego.
3. nie gdzyz pozbawilo by to gw czesci dochodu, gw opiera swoja polityke na przekonaniu ze gracze rzuca sie na kazda kolejna nowa armie ktora sie pojawi, w mysl tej polityki gracze posiadaja wiecej niz jedna armie, dlatego kazda kolejna armia jest mocniejsza od poprzedniej (takie jest zalozenie, czasem tylko cos im nie wyjdzie)
4. owszem armie bylyby zbalansowane ale przewidywany zysk bylby mniejszy.
5a. nie gdyz dodatkowe zasady skomplikuja gre
7. jak rozumiem ten punkt mial duzy wplyw na wklejnie tu tego posta :) nie ze wzgledu na to ze byla to armia zbyt malo popularna aby byl sens pisac do niej nowe zasady i wydawac nowe figurki (lubie ta armie i podobal mi sie jej klimat ale ja niemam wplywu na polityke gw)
8. z tym punktem to sie bardzo zgadzam, moge tylko spekulowac czemu gw niechce tego zrobic, moze to kwestja cenowa, wiecej zarobia na tym ze ktos wystawi piechote zamiast pojazdu??
troche sie rozpisalem narazie starczy