środa, 4 lutego 2009

Grzebałem w Sieci by znaleźć Dreszcza Jacka Ciesielskiego w wersji on-line, skucha był i niema. Trafiłem za to na coś dalece ciekawszego. Serwis o grach paragrafowych Widzę, że ktoś tu odwalił kawał niezłej roboty, dokładny spis wydanych gier, paru pozycji nie znalem. Sporo autorskich tytułów do zassania, programiki do ich tworzenia oraz forum. Warto podłubać.

Kolega Furiath, uzupełnił dodając link do Dreszcza. Znalazlem tę stronkę ale mi nie działała, bo klikałem w to dolne mrugające. Klikać w nazwę i do boju!

5 Comments:

  1. Borejko said...
    Mam gdzieś linki do polskich paragrafówek online, mam też i oryginał - trzeba było dać znać.
    Gonzo said...
    Oryginalow troche mam, kiedys to zbieralem. Na tej stronie jest Goblin do sciagniecia. Caly czas poluje na Monstrum...
    Jarl Frå Oslo said...
    Zajrzyj tu (link na dole):

    http://demonsnaddragons.blogspot.com/2008/10/paragrafwki.html
    Michał 'Furiath' Markowski said...
    http://gra_dreszcz.republika.pl/

    Furiath
    Gonzo said...
    @Furiath
    znalazlem ten adres. Na stronie klikalem ten dolny mrugajacy link a nie nazwe. Szlag by to!
    Dzieki zaraz uzupelnie...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online